Servicii repatriere
Pierderea pe veci a omului drag peste hotare este o dilemă. Cum să transportați corpul neînsuflețit acasă? Care e procedura și ce costuri implică? Din experiența noastră de peste 15 ani, putem spune că: Trenul este modalitatea cea mai ieftină, dar și cea mai îndelungată. În plus, ai bătăi de cap cu condițiile de păstrare. Avionul este o metodă rapidă, dar şi costisitoare. Mașina dotată cu tot necesarul este metoda optimă în raportul preț-calitate-rapiditate. Noi vom porni la drum cu transportul potrivit și vom avea grijă de toate actele necesare, pentru ca prezența Dvs. peste hotare nici să nu fie necesară. În baza unei procuri speciale, vom lua asupra noastră obligațiile de a obţine autorizarea la ambasadă sau consulat și a efectua înregistrarea decesului la toate instanţele împuternicite din statul respectiv. Echipa noastră cunoaște toată legislația și înțelegerile pe subiecte funerare și de repatriere între țări, de aceea, vom face procedura rapid. În plus, odată ce plecăm cu mașina dotată, vă scutim de cheltuielile pentru sicriul sau containerul potrivit, sudare, închirierea transport funerar, îmbarcarea sicriului aeroportuar sau feroviar etc. Plecăm cu transport special și ne întoarcem rapid cu toate actele în regulă. Dacă doriți să controlați personal procesul, avem loc special, asigurat pentru pasagerii de însoțire.
Cum lucrăm
Oricând se întâmplă necazul, la noi găsiți suportul necesar.
Ne sunați la 14888
Ne găsiți la telefon la orice oră și în orice zi. Lucrăm 24/24, chiar și în weekend, și de sărbători.
Vă consultăm gratis
Consultantul nostru va veni la adresa indicată și, împreună, veți stabili toată procedura și organizarea..
Semnăm contractul
În baza acestuia, noi ne vom putea ocupa de toate actele necesare în locul Dvs: certificat medical, de deces etc.
Servicii complexe
Vă suntem alături cu toată organizarea, inclusiv pentru mesele de pomenire la 3, 6, 9 și 12 luni.